BabuZoo
BabuZoo

kontakt@babuzoo.pl | Tel. 537 819 905 | Wysyłka gratis powyżej 149zł


Zaloguj   |   Zarejestruj

FAQ

PRODUKTY

 

1. Potrzebuję więcej informacji o produkcie, gdzie mogę taką informację znaleźć?

Staramy się, aby opis każdego z towaru prezentowanego na stronie był pełny i kompletny. Ale jeśli nie znalazłeś informacji na karcie danego produktu, najlepiej skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@babuzoo.pl, a my odpowiemy na twoje pytanie dotyczące wybranego towaru.

2. Nie mogę znaleźć konkretnego produktu danego producenta w waszym sklepie.

Jeśli szukasz produktu, który już kiedyś u nas zamówiłeś, najprawdopodobnie wycofaliśmy ten produkt z naszego asorymentu. Może się również zdarzyć, że sam producent wycofał produkt z rynku lub w przypadku karm, zmienił gramaturę opakowań. Skontaktuj się z nami, a spróbujemy rozwiązać twój problem na przykład proponując produkt innego producenta o podobnych parametrach.

3. Jaką mam pewność, że zamówiony przeze mnie produkt jest dostępny w magazynie?

Na stronie karty produktu widnieje status "dostępność" - który informuje czy dany produkt jest dostępny. "Dostępny" oznacza, że wysyłka produktu odbędzie się zgodnie z terminem podanym również na karcie produktu.

4. Co oznacza status dostępności "na zamówienie" na karcie produktu?

W przypadku produktów od mniejszych producentów, korzystamy bezpośrednio z ich magazynów. W takich przypadkach status dostępności może brzmieć "na zamówienie" Wtedy najlepiej skontaktować się z nami bezpośrednio przez e-mail, a my odpowiemy w jakim czasie wybrany produkt może trafić do was.

5. Produkt, który chcę zamowić jest "chwilowo niedostępny". Czy możecie mnie poinformować, gdy produkt znów będzie na stanie?

W tym momencie nie jesteśmy w stanie "automatycznie" przypominać o dostępności produktu, ale jeśli nie chcesz czekać na wybrany towar możemy zaproponować inny o zbilżonych parametrach.

PRODUKTY WETERYNARYJNE

1. Czy potrzebuję receptę na karmy weterynaryjne?

Nie potrzebujesz recepty na karmę weterynaryjną, ale radzimy abyś skonsultował się ze swoim weterynarzem przed kupnem takiej karmy.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Instrukcja złożenia zamówienia w kilku prostych krokach:

  • a) dodaj interesujące cię produkty do koszyka
  • b) złóż zamówienie wybierając sposób dostawy i podając niezbędne dane teleadresowe
  • c) wybierz sposób płatności
  • d) potwierdź zamówienie i dokończ płatność

2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

W tej chwili nie jest możliwe złożenie zamówienia przez telefon, ale napisz do nas wiadomość z towarami, ktore cię interesują a odpiszemy ci ile takie zamówienie będzie kosztowało wraz ze szczegołową instrukcją jak w szybki sposób zrealizować takie zamówienie na naszej stronie.

3. Czy wasza strona jest bezpieczna?

Nasza strona jest badana okresowo przez firmę zajmującą się bezpieczeństwem internetowym. W czasie badania testujemy możliwość ewentualnego dostępu do danych osobowych, nieuprawnionych treści na naszej stronie, istnieniu odnośników do niebezpiecznych stron.

W przypadku płatności online, korzystamy z doświadczenia zewnętrznego dostawcy firmy eCard S.A. Więcej o bezpieczeństwie transakcji możecie poczytać na stronie firmy.

PŁATNOŚCI

1. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

  • poprzez przelew lub wpłatę gotówkową na rachunek bankowy Sklepu o nr:
    Millenium Bank 36 1160 2202 0000 0002 4067 4519
  • gotówką, przy wysyłce towaru za pobraniem
  • gotówką, przy odbiorze osobistym zamówionego towaru
  • płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
  • płatnością online za pomocą karty płatniczej (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic)

2. Czy muszę zapłacić za towar przed wysyłką zamówienia?

Jeśli wybieresz przy składaniu zamówienia, opcję dostawy kurierem za pobraniem, wtedy zapłacisz za towar w momencie dostarczenia przez kuriera przesyłki.

3. Moje zamówienie to prezent. Czy odbiorca będzie widział cenę towaru?

Jeśli nie chcesz, aby odbiorca widział cenę towaru, na twoją prośbę możemy wysłać fakturę w wersji elektronicznej na twój adres e-mail.

ZMIANA LUB ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

1. Czy mogę zmienić zamówienie, które już złożyłem?

Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy twojego zamówienia, to możesz zmienić swoje zamówienie. Nie możesz jednak zrobić tego poprzez stronę internetową, ale napisz do nas wiadomość na adres e-mail.

2. Jak mogę anulować moje zamówienie?

Przykro jest nam słyszeć, że chcesz anulować swoje zamówienie. Napisz do nas wiadomość na nasz adres e-mail. W przypadku, gdy jeszcze zamówienie nie zostało wysłane, anulujemy zamówienie i bezzwłocznie zwrócimy ci twoją płatność. W przypadku, gdy zamówienie zostało wysłane, poprosimy ciebie o odesłanie towaru na twój koszt z powrotem do naszej siedziby.

3. Czy mogę zmienić adres dostawy, gdy już zamówienie zostało wysłane?

Niestety w chwili obecnej nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy, ale niektórzy ze współpracujących z nami firm kurierskich umożliwiają taką opcję. W tym przypadku trzeba się z nimi bezpośrednio skontaktować poprzez infolinię.

WYSYŁKA

1. Czy zostanę poinformowany o tym, że towar został już wysłany?

Tak, zostaniesz poinformowany o tym, że towar został wysłany wraz z linkiem do śledzenie przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

2. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, jest możliwość wysyłki towaru za granicę, ale najpierw skontaktuj się z nami poprzez wiadomość e-mail abyśmy mogli wycenić koszty dostawy.

3. Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki kurierem wynosi 15 złotych. W przypadku dostawy za pobraniem, koszt wysyłki wzrasta o 3 złote. Pamiętaj, że zamówienie nie może przekraczać 30 kilogramów. Jest również możliwość dostawy naszym własnym Babuzoo-transportem na terenie warszawskich dzielnic: Ursynowa i Mokotowa w cenie 5 złotych. Istnieje również możliwość darmowego odebrania zamówionego towaru w siedzibie firmy.

DOSTAWA

1. Jaki jest standardowy czas dostawy?

Zgodnie z regulaminem sklepu, czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. W większości przypadków czas realizacji jest o wiele krótszy. Na stronie każdego produktu podaliśmy szacunkowy czas skompletowania zamówienia i przekazania go do dostawy kurierowi. Z naszych statystyk wynika, że średni czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru przez klienta pod wskazany adresem, wynosi 4 dni.

2. Co oznacza termin "dzień roboczy"?

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających na ten okres dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Chciałbym zwrócić towar bez podawania przyczyn. Czy mogę to zrobić?

Oczywiście, że tak. Zgodnie z prawem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj jednak, że koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

2. Otrzymałem inny towar niż zamawiałem, co teraz?

Skontaktuj się z nami poprzez wiadomość e-mail. Po wcześniejszym uzgodnieniu z tobą wyślemy ci na nasz koszt jeszcze raz zamówiony towar, a przy dostawie kurier odbierze od ciebie wcześniejszą źle wysłaną przesyłkę.

3. Mój towar jest zniszczony/niesprawny, co teraz?

Skontaktuj się z nami poprzez wiadomość e-mail. Po wcześniejszym uzgodnieniu z tobą wyślemy ci na nasz koszt jeszcze raz zamówiony towar, a przy dostawie kurier odbierze od ciebie zniszczony/niesprawny towar.

4. Czy muszę płacić za zwrotną wysyłkę towaru?

Jeśli chcesz zwrócić towar na podstawie prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to będziesz musiał zapłacić za przesyłkę zwrotną. W innych przypadkach (np.reklamacja towaru) nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.

5. Jaki jest adres do zwrotu towaru?

Babuzoo Anna Babula

ul. Kazury 24/20

02-795 Warszawa

6. Jak długo mogę przetrzymać towar, który chcę zwrócić?

W ciągu 14 dni od daty odstąpienia przez ciebie od umowy, musisz zwrócić towar.