BabuZoo
BabuZoo

sklep@babuzoo.pl | Tel. 579 655 313 | Wysyłka gratis powyżej 149zł


Zaloguj   |   Zarejestruj

FAQ

PRODUKTY

1. Potrzebuję więcej informacji o produkcie, gdzie mogę taką informację znaleźć?

Staramy się, aby opis każdego z towaru prezentowanego na stronie był pełny i kompletny. Ale jeśli nie znalazłeś informacji na karcie danego produktu, najlepiej skontaktuj się z nami przez e-mail sklep@babuzoo.pl, a my odpowiemy na Twoje pytanie dotyczące wybranego towaru.

2. Nie mogę znaleźć konkretnego produktu danego producenta w waszym sklepie.

Jeśli szukasz produktu, który już kiedyś u nas zamówiłeś, najprawdopodobnie wycofaliśmy ten produkt z naszego asorymentu. Może się również zdarzyć, że sam producent wycofał produkt z rynku lub w przypadku karm, zmienił gramaturę opakowań. Skontaktuj się z nami, a spróbujemy rozwiązać twój problem na przykład proponując produkt innego producenta o podobnych parametrach.

3. Jaką mam pewność, że zamówiony przeze mnie produkt jest dostępny w magazynie?

Na stronie karty produktu widnieje status "dostępność", który informuje czy dany produkt jest dostępny. "Dostępny" oznacza, że wysyłka produktu odbędzie się zgodnie z terminem podanym również na karcie produktu.

4. Co oznacza status dostępności "na zamówienie" na karcie produktu?

W przypadku produktów od mniejszych producentów, korzystamy bezpośrednio z ich magazynów. W takich przypadkach status dostępności może brzmieć "na zamówienie" Wtedy najlepiej skontaktować się z nami bezpośrednio przez e-mail, a my odpowiemy w jakim czasie wybrany produkt może trafić do was.

5. Produkt, który chcę zamowić jest "chwilowo niedostępny". Czy możecie mnie poinformować, gdy produkt znów będzie na stanie?

W tym momencie nie jesteśmy w stanie "automatycznie" przypominać o dostępności produktu, ale jeśli nie chcesz czekać na wybrany towar możemy zaproponować inny o zbliżonych parametrach.

 

PRODUKTY WETERYNARYJNE

1. Czy potrzebuję receptę na karmy weterynaryjne?

Nie potrzebujesz recepty na karmę weterynaryjną, ale radzimy abyś skonsultował się ze swoim weterynarzem przed kupnem takiej karmy.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Instrukcja złożenia zamówienia w kilku prostych krokach:

a) dodaj interesujące Cię produkty do koszyka
b) złóż zamówienie wybierając sposób dostawy i podając niezbędne dane teleadresowe
c) wybierz sposób płatności
d) potwierdź zamówienie i dokończ płatność

2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

W tej chwili nie jest możliwe złożenie zamówienia przez telefon, ale napisz do nas wiadomość e-mail na adres sklep@babuzoo.pl z towarami, ktore Cię interesują a odpiszemy ile takie zamówienie będzie kosztowało wraz ze szczegołową instrukcją jak w szybki sposób zrealizować takie zamówienie na naszej stronie.

3. Czy wasza strona jest bezpieczna?

Nasza strona jest badana okresowo przez firmę zajmującą się bezpieczeństwem internetowym. W czasie badania testujemy możliwość ewentualnego dostępu do danych osobowych, nieuprawnionych treści na naszej stronie, istnieniu odnośników do niebezpiecznych stron.

W przypadku płatności online, korzystamy z doświadczenia zewnętrznego dostawcy firmy eCard S.A. Więcej o bezpieczeństwie transakcji możecie poczytać na stronie firmy.

 

PŁATNOŚCI

1. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

  • przy wysyłce towaru za pobraniem gotówką lub kartą płatniczą u kuriera
  • płatnością online za pośrednictwem szybkiego przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
  • płatnością online za pomocą karty płatniczej (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic)

Opis poszczególnych płatności znajdziesz w zakładce Formy płatności.

2. Czy muszę zapłacić za towar przed wysyłką zamówienia?

Nie musisz. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz opcję dostawy kurierem za pobraniem, wtedy zapłacisz za towar w momencie dostarczenia przez kuriera przesyłki.

3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

W przypadku płatności za pobraniem, płatność następuje przy odbiorze zamówienia.

W przypadku płatności online za pośrednictwem eCard płatność powinna następić w ostatnim kroku składania zamówienia. Na potwierdzenie płatności wykonanych za pośrednictwem eCard (szybkie przelewy, płatność kartą płatniczą) czekamy 2 dni robocze. Jeżeli w ciągu tego czasu nie otrzymamy potwierdzenia, a płatność zostanie odrzucona zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

4. Co mam zrobić jeżeli nie udało mi się poprawnie opłacić zamówienia?

Jeżeli pojawiły się problemy z płatnością eCard, złóż zamówienie jeszcze raz. Zamówienie nieopłacone zostanie anulowane w ciągu dwóch dni roboczych.

 

ZMIANA LUB ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

1. Jak mogę anulować moje zamówienie?

Przykro jest nam słyszeć, że chcesz anulować swoje zamówienie. Napisz do nas wiadomość na nasz adres e-mail sklep@babuzoo.pl. W przypadku, gdy jeszcze zamówienie nie zostało wysłane, anulujemy zamówienie i bezzwłocznie zwrócimy płatność. W przypadku, gdy zamówienie zostało już wysłane, poprosimy o odesłanie towaru z powrotem do naszej siedziby. Pamiętaj, że koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący.

2. Czy mogę zmienić adres dostawy, gdy już zamówienie zostało wysłane?

Niestety nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy, ale niektóre ze współpracujących z nami firm kurierskich umożliwiają taką opcję. W tym przypadku trzeba się z nimi bezpośrednio skontaktować poprzez infolinię.

 

WYSYŁKA

1. Czy zostanę poinformowany o tym, że towar został już wysłany?

Tak, zostaniesz poinformowany o tym, że towar został wysłany wraz z linkiem do śledzenie przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

2. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Nie, w tej chwili nie ma możliwości wysyłki towaru za granicę.

3. Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki kurierem wynosi 15 złotych. W przypadku dostawy za pobraniem, koszt wysyłki wzrasta o 5 złotych. Pamiętaj, że zamówienie nie może przekraczać 30 kilogramów.

 

DOSTAWA

1. Jaki jest standardowy czas dostawy?

Zgodnie z regulaminem sklepu, czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. W większości przypadków czas realizacji jest o wiele krótszy. Na stronie każdego produktu podaliśmy szacunkowy czas potrzebny nam na skompletowania zamówienia z danym produktem i przekazania go kurierowi. Z naszych statystyk wynika, że średni czas od złożenia zamówienia do otrzymania towaru przez klienta pod wskazany adresem, wynosi 3-4 dni roboczych.

2. Co oznacza termin "dzień roboczy"?

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających na ten okres dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.

3. Wybrałem paczkomat, a moje zamówienie zostało dostarczone do Punktu Obsługi Paczek. Dlaczego?

W przypadku dostawy do paczkomatów istnieją ograniczenia dotyczące wymiarów oraz wagi paczek. Maksymalna waga takiej paczki to 25kg. Paczka musi również zmieścić się w jednym z trzech rozmiarów podanych przez przewoźnika (Gabaryt A: 80 na 380 na 640 milimetrów, Gabaryt B: 190 na 380 na 640 milimetrów, Gabaryt C: 410 na 380 na 640 milimetrów).

Jeżeli wybrałeś dostawę do paczkoamtu, a Twoja paczka przekroczyła określony rozmiar lub wagę, została ona wysłana kurierem InPost do najbliższego Punktu Odbioru Paczek InPost w odniesieniu do wybranego wcześniej paczkomatu.

W przypadku zmiany formy dostawy oraz zmiany paczkomatu na POP zostaniesz przez nas o tym poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

 

STATUSY ZAMÓWIEŃ

W trakcie przygotowywania zamówienia będzie się zmieniał jego status. Poniżej tłumaczymy co oznaczają poszczególne statusy. Status zamówienia możesz podejrzeć w zakładce Moje konto.

Zamówienie oczekuje:
Zamówienie zostało złożone i oczekuje na potwierdzenie przez obsługę sklepu. Na tym etapie sprawdzamy poprawność całego zlecenia oraz czekamy na płatność. Jeżeli wybrałeś płatność przelewem tradycyjnym, status ten utrzyma się do momentu odnotowania przez nas wpływu na rachuku bankowym.   

Zamówienie w realizacji:
Zamówienie zostało poprawnie złożone i opłacone. Oznacza to, że możemy przystąpić do jego realizacji. Na tym etapie kompletujemy produkty oraz przygotowujemy paczkę do wysyłki.

Zamówienie zostało zrealizowane:
Zamówienie zostało spakowane, nadane i wysłane. Wraz z tą zmianą statusu otrzamasz od nas wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego.  

Zamówienie anulowane:
Zamówienie zostało anulowane, nie otrzymasz od nas przesyłki. Jednym z powodów anulowania zamówienia jest brak otrzymania przez nas płatności.

Zamówienie zwrócone:
Zamówienie zostało zwrócone w całości. Zwrot do nas dotarł.

Zamówienie zwrócone częściowo:
Zwrócone zostały niektóre produkty z zamówienia. Przesyłka zwrotna do nas dotarła.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Chciałbym zwrócić towar bez podawania przyczyn. Czy mogę to zrobić?

Oczywiście, że tak. Zgodnie z prawem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj jednak, że koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

2. Otrzymałem inny towar niż zamawiałem, co teraz?

Szczegóły i informacje znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje. Zapoznaj się ze wskazówkami postępowania i skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres e-mail sklep@babuzoo.pl.

3. Mój towar jest zniszczony/niesprawny, co teraz?

Spisz protokół szkody w kurierem. Szczegóły i informacje znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje. Zapoznaj się ze wskazówkami postępowania i skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres e-mail sklep@babuzoo.pl.

4. Czy muszę płacić za zwrotną wysyłkę towaru?

Jeśli chcesz zwrócić towar na podstawie prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to będziesz musiał zapłacić za przesyłkę zwrotną. W innych przypadkach (np.reklamacja towaru) nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.

5. Jaki jest adres do zwrotu towaru?

Babuzoo
ul. Małej Łąki 7
02-793 Warszawa

6. Jak długo mogę przetrzymać towar, który chcę zwrócić?

W ciągu 14 dni od daty odtrzymania przez Ciebie zamówienia, musisz zwrócić towar.